take over
take over

 

 

Är du organiserad, lösningsorienterad och älskar att hjälpa kunder?




Vi söker en snabb och självständig person som trivs med att jobba i ett högt tempo. Du är strukturerad, glad, sätter kunden i fokus och bidrar med en positiv stämning till vårt härliga gäng.

Tveka inte utan skicka in din ansökan för det kanske är just dig vi söker! Alla ansökningar handläggs konfidentiellt.

ANSÖKAN
 

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid 100%, Tillsvidare

LÖN: Fast lön

SÖK JOBBET SENAST: Så fort som möjligt

STAD: Västerås

 

Vi behöver tillsätta denna tjänst snarast så först till kvarn med rätta egenskaper och utbildning kan få jobbet, så ansök idag! Ansökan handläggs konfidentiellt.

SKICKA DIN ANSÖKAN: Märk Jobbansökan med "Kundtjänst" och skicka till: info@harmoniq.se

  
 
 
   
 _____________________________________________________
OM OSS

Harmoniqs affärsidé är att erbjuda det senaste och bästa inom skönhet och att erbjuda salongskunden en lyxig och harmonisk upplevelse.

@HARMONIQ.SE är en fysisk/digitaliserad butik i Västerås City samt en webbshop som erbjuder allt inom skönhet.

@HARMONIQ.SALONG erbjuder vi behandlingar inom naglar, fransar, ansiktsbehandlingar och hår av duktiga terapeuter och frisörer.

Vi är ett varmt gäng i blandade åldrar som jobbar i team mot positiv arbetsmiljö där kunden och företaget är i centrum. Vi värdesätter vidareutbildningar och skickar vår personal kontinuerligt på utbildningar så vi alltid jobbar med det senaste och bästa. Vi har väldigt roligt ihop på och utanför jobbet!
 

KONTAKTINFORMATION 
Skicka din ansökan
info@harmoniq.se
 
Företagets adress
@HARMONIQ.SE (Centra)
Stora Gatan 26-28
Västerås

Telefonnummer
021-448 18 50
 



Om tjänsten
 
 
 

Du kommer att ha hand om kundtjänsten för @HARMONIQ.SE där du kommer att ha kontakt med webb-kunder via mail, telefon, sociala medier och chatt. Du kommer att agera som en länk mellan kunden och lagerpersonalen, uppdatera kundens ev. ändringar av sin order i systemet. 

Vi ser gärna att du tycker om att hjälpa människor och att du har en trevlig, hjälpsam och lösningsorienterad personlighet. Du behöver ha lätt för att hjälpa kunder över telefonen och i skrift. Denna tjänst kräver planering, noggrannhet, ”hålla många bollar i luften” samt stresstålighet.

Det är viktigt att ha en positiv attityd och se roliga utmaningar snarare än problem. Detta för att en positiv attityd och arbetsmiljö leder till effektivt arbete samt trivsel på arbetsplatsen. Vill du tillhöra ett starkt växande företag med roll där du aldrig blir uttråkad så är denna tjänst passande för dig. 

 

ERFARENHET

Gärna tidigare erfarenhet av:
  • Kundtjänst eller annan administrativ tjänst.
  • Försäljning av något slag.
  • Produktkännedom om skönhetsprodukter.

EGENSKAPER

Som person bör du vara:
  • Självständig och initiativtagande.
  • Målmedveten och lösningsorienterad.
  • Bra på att ha många bollar i luften och vara stresstålig.
  • Organiserad/strukturerad och snabbtänkt.
  • Människokännare.
  • Öppen för konstruktiv kritik
  • Kommunikativ

ARBETSUPPGIFTER

För kundtjänsten på webben kommer du att:
  • Ha som mål att skapa positiva kundrecensioner i olika medier.
  • Ta hand om våra kunder och besvara frågor via mail, telefon, sociala medier, ordersystem och chatt.
  • Assistera lagret med viss orderhantering.
  • Meddela kunder vid ev. orderändringar.
  • Vara med och skapa kundtjänst i världsklass.
  • Besvara kundrecensioner i olika plattformar.
  • Hantera returer och reklamationer som skickas tillbaka.
  • Ha kontakt med fraktbolag i olika ärenden.
  • Ha kontakt med Svea Ekonomi i olika ärenden.
  • Vara med och ständigt utveckla företaget till det bättre.
  • Hantera bokningsschemat för behandlingskunder, ändra deras tider vid behov, sälja in behandlingar vid behov.
 
"Ingen dag är den andra lik, det är verkligen variation att arbeta hos HARMONIQ"

Senaste nytt om HARMONIQ

 

 

Vi har nyligen flyttat till nya lokaler mitt i city. Vi jobbar digitaliserade och erbjuder kunden Click & Collect, smarta elektroniska skyltsystem samt framöver kommer en multifunktionell app med tillhörande beacons i fysiska butiken för smarta utskick vid passering eller datainsamling om kunden.

Vi jobbar ständigt med att leverera snabbare leveranser och kundservice, samtidigt som en hel drös nya varumärken är på väg in.

Framförallt kommer vi att erbjuda kunderna den lyxiga möjligheten att kunna göra enkla, smidiga och professionella analyser via vår hemsida. Vi erbjuder hud-, hår- och makeup-analyser där en utbildad hudterapeut svarar på frågor och rekommenderar produkter
.

  

 

Vi har precis byggt om vår ena salongslokal på Stora Gatan 2H. Det blev superfint!
 
Lokalerna är mer moderna och välplanerade. Inriktningen är en hårdare industrikänsla med kakel och betong som bryts av med värme och grönt. Varma element som persiska mattor, växter och ljussättning bidrar med den mysiga och behagliga känslan i miljön.

Vi erbjuder nu behandlingar inom naglar, fransar, ansiktsbehandlingar och hår under ett och samma tak.

 

 

 

 

 

Vill du jobba hos oss?

Vi söker ett tillskott till vår kundtjänst! Vi söker dig som vill arbeta i en varm familjär stämning och är duktig på att sätta kunden i högsta fokus.

Tveka inte, utan skicka din ansökan idag och bli en av oss! ❤











Instagram HARMONIQ.SE

 

Din produkt är tillagd

×
Startsidan