take over
take over

HARMONIQ Kundservice

Service

Vi är ett svenskt företag och levererar produkter som till 100% kommer från auktoriserade generalagenter. Med andra ord erbjuder vi inga importerade varor. Du kan vara säker på att du får en ny och fräsch produkt. Kontakta gärna vår kundtjänst för mer information.

Hos oss kan du vara trygg när du lämnar dina uppgifter. Vi lämnar inte ut telefonnummer, adresser, e-postadresser eller andra personuppgifter om våra kunder till tredje man för marknadsföringssyfte, statistisk bearbetning eller dylikt.
Kunders personuppgifter behandlas konfidentiellt oavsett om de speciellt har begärt detta eller inte. Vi använder endast informationen för att kunna handlägga kundernas beställningar.

Du är själv ansvarig för att din reklamation kommer fram till oss. Du väljer själv om du skickar din produkt som vanligt brev eller som rekommenderad (spårbar och försäkrad) post. Som kund betalar du själv eventuell returfrakt.

OBS!

Orderbekräftelse

Du ska få en bekräftelse på ditt köp till din email. Email från oss kan hamna i skräpposten, så vi ber dig vänligen kontrollera din skräppost om du saknar email från oss. Har den hamnat där vänligen lägg till ”order@harmoniq.se” och ”kundservice@harmoniq.se” under ”Betrodda avsändare” så att du inte missar viktig information vi kan komma att skicka dig.

Notera att hos vissa hotmail-användare blockerar mailklienten våra mail utan att gå vidare till skräpposten. I dessa fall rekommenderar vi att ni kontaktar oss omgående för en manuell bekräftelse.

 

Vänligen kontrollera alltid din orderbekräftelsen och återkom till oss om något är felaktigt. Du som kund ansvarar för att se till att kontakta oss om du saknar en orderbekräftelse.

För att logga in på Mina Sidor, klicka här.

Tack för att ni handlar av oss!


Bästa hälsningar Harmoniq

 

Obs! Chatten är stängd 3/12 och vi hänvisar under tiden till mailen.


Kundservice

OBS! Endast salongen kan nås via telefon.


E-post: kundservice@harmoniq.se
Öppettider chatt: Vardagar 10:00 till 13:00
Avvikelser från öppettider kan förekomma, men du kan maila till oss dygnet runt. 

HARMONIQs swishnummer är: 123 613 91 58  (OBS! Du måste alltid kontakta oss vid inbetalning via swish om du inte valt swishbetalning som ordinarie betalningsmetod vid ditt köp)


Vi har som ambition att besvara frågor angående ditt köp inom 48 timmar. Vi behåller oss rätten att häva köp vid felaktiga uppgifter på hemsidan så som tryck och skrivfel, slutförsäljning eller felpris. Skulle en produktinformation vara felaktig har konsument rätt att reklamera varan. Det är det pris och den vara som presenteras i kassan vid köptillfället som gäller, med undantag för om felet är uppenbart.

 

Salongsbehandlingar

Vid avbokning/ombokning av bokad tid: Ring minst 24 timmar innan, senare än ovanstående tid debiteras fullt pris. Avbokning får ej ske per mail. Bokning sker enklast genom telefon eller via vår onlinebokning.



Våra köpvillkor hittar du här.

Personuppgiftshantering
Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter enligt GDPR, klicka här.

Köpvillkor


For Terms in English click here

Klicka på den rubrik du vill läsa mer om.

Leverans

Frakt

Betalning

Hållbar miljö

Auktoriserad Återförsäljare

Retur & ångerrätt

Byte av vara

Garanti

Reklamation

Service

Priserbjudanden

Övrigt

Din produkt är tillagd

×
Startsidan