take over
take over



Är du organiserad, lösningsorienterad och trivs med att ha många bollar i luften?

 

Vi söker en snabb och självständig person som trivs med att jobba i ett högt tempo. Du är strukturerad, glad, sätter kunden i fokus och bidrar med en positiv stämning till vårt härliga gäng.

Tveka inte utan skicka in din ansökan för det kanske är just dig vi söker! Alla ansökningar handläggs konfidentiellt.

ANSÖKAN
 

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid 100%, Tillsvidare

LÖN: Fast lön

SÖK JOBBET SENAST: Så fort som möjligt

STAD: Västerås

Vi behöver tillsätta denna tjänst snarast så först till kvarn med rätta egenskaper och utbildning kan få jobbet, så ansök idag! Ansökan handläggs konfidentiellt.

SKICKA DIN ANSÖKAN: Märk Jobbansökan med "Kundtjänst" och skicka till: info@harmoniq.se

  
 
   
 _____________________________________________________
OM OSS

Harmoniqs affärsidé är att erbjuda det senaste och bästa inom skönhet. Vi är ett varmt gäng i blandade åldrar som jobbar i team mot positiv arbetsmiljö där kunden och företaget är i centrum. Vi värdesätter vidareutbildningar och skickar vår personal kontinuerligt på utbildningar så vi alltid jobbar med det senaste och bästa. Vi har väldigt roligt ihop på och utanför jobbet!

 
KONTAKTINFORMATION 

Skicka din ansökan

info@harmoniq.se

 

Företagets adress
Gallerian Plan 2

Kopparbergsvägen 15

Västerås


Telefonnummer
021-448 18 50

 



Om tjänsten

 

Du kommer att bli en del av vårt kundtjänst-team där du kommer att ha kontakt med webb-kunder via mail, telefon och chatt. Du kommer också att hantera returer och återbetalningar.

Du kommer även få vara värdinna i vår nybyggda salong. Du får stå i receptionen och välkommna kunder. Du assisterar även med att ta bokningar via telefonen och fysiskt i salongen.

 

Erfarenhet

Gärna tidigare erfarenhet av:

  • Kundtjänst eller annan administrativ tjänst
  • Försäljning
  • Produktkännedom

Egenskaper

Som person bör du vara:

  • Självständig och initiativtagande
  • Målmedveten och lösningsorienterad
  • Bra på att ha många bollar i luften och vara stresstålig
  • Organiserad/strukturerad och snabbtänkt
  • Människokännare

Arbetsuppgifter

Du kommer att:

  • Ta hand om kundtjänst, via mail, telefon och chatt.
  • Hantera returer och återbetalningar.
  • Stå i receptionen i salongen och ta emot bokningar.

"Ingen dag är den andra lik, det är verkligen variation att arbeta hos HARMONIQ"

 




Våra framtidsplaner

Vi kommer att satsa på att bli mer digitaliserade och erbjuda kunden Click & Collect, smarta elektroniska skyltsystem, en multifunktionell app med tillhörande beacons i fysiska butiken för smarta utskick vid passering eller datainsamling om kunden. Vi kommer också att satsa på att leverera snabbare leveranser och kundservice, samtidigt som en hel drös nya varumärken är på väg in.

Vill du jobba hos oss?

Vi söker ett tillskott till vår kundtjänst! Vi söker dig som vill arbeta i en varm familjär stämning och är duktig på att sätta kunden i högsta fokus.

Tveka inte, utan skicka din ansökan idag och bli en av oss!❤







 
 
Mer om HARMONIQ 
 
Harmoniqs affärsidé är att erbjuda det senaste och bästa inom skönhet. Vi är ett varmt gäng i blandade åldrar som jobbar i team mot positiv arbetsmiljö där kunden och företaget är i centrum. Vi värdesätter vidareutbildningar och skickar vår personal kontinuerligt på utbildningar så vi alltid jobbar med det senaste och bästa. Vi har väldigt roligt ihop på och utanför jobbet.
 
Kontaktinformation
Skicka din ansökan
info@harmoniq.se
 
Företagets adress
STORA GATAN 2 H VÄSTERÅS
Postadress
HARMONIQ AB
STORA GATAN 2 H
72209 VÄSTERÅS

Telefonnummer
021-448 18 50
 
Vi behöver tillsätta denna tjänst snarast så först till kvarn med rätta egenskaper och utbildning kan få jobbet, så ansök idag! Ansökan handläggs konfidentiellt.

Märk den "Jobbansökan kundservice".
Skicka din ansökan via mejl till: info@harmoniq.se
 
 








Din produkt är tillagd

×
Startsidan
Lancome
Lancome Idole EdP 25 ml
Lancome Idole EdP 50 ml
Lancome Idole EdP 75 ml