take over
take over

Användarvillkor

HARMONIQ Exclusive

Medlemskap i kundklubb

Bli medlem helt kostnadsfritt. Genom att bli medlem i vår kundklubb på webben får du möjligheter till bättre priser samt att göra personliga hud-, hår- och makeupanalyser utförda av auktoriserade hudterapeuter, frisörer och makeupartister. Som Harmoniq Exclusive medlem får du dessutom speciella erbjudanden, lägre pris och möjlighet att handla dom senaste skönhets-produkterna innan alla andra.

Medlemskapet/kontot är personligt, du får endast registrera ett konto med dina egna uppgifter. 

Analyser

Analysverktyget på harmoniq.se

Vi saluför endast produkter från auktoriserade leverantörer. Hos oss förekommer inga kopior eller importerade produkter. Som ökad trygghet för våra kunder är personalen utbildad på auktoriserade skolor och är experter inom sina områden. Så du kan vara trygg i att vi endast rekommenderar produkter av hög kvalitet från auktoriserade leverantörer och att rekommendatonerna kommer från professionella terapeuter.

Våra terapeuter ger dig en personlig produktrekommendation baserat på dina svar inom 3 vardagar. Vi notifierar dig via epost och du hittar dina svar här på harmoniq.se under dina sidor.

Detta är inget vetenskapligt test. Det finns inga garantier att testet resulterar i en 100% korrekt rekommendation. Svaren baseras på den information som vi erhåller.

Bilderna som laddas upp i analysen kommer enbart att användas för att kunna göra en bättre bedömning och för att kunna ge mer relevanta produktrekomendationer. Bilderna kommer inte under några omständigheter att spridas, bilderna finns endast sparade i analysen.

Personuppgiftshantering

För Harmoniq är det mycket viktigt att du alltid känner dig trygg med hur vi behandlar dina personuppgifter. Du ska kunna känna dig säker på att vi har en korrekt och säker hantering och att vi aldrig behandlar dina personuppgifter på ett sätt som vi inte får.

Enligt gällande regler om integritet, får personuppgifter endast behandlas för specifikt angivna syften och om det finns en laglig grund för behandlingen. 

I denna integritetspolicy beskriver vi varför vi behandlar dina personuppgifter, vilka personuppgifter vi behandlar, vilken laglig grund vi stödjer behandlingen på och hur länge uppgifterna sparas. Vi beskriver även hur du kan påverka behandlingen genom att utöva dina rättigheter. Vi ger dig även information om vem hos oss du kan prata med om du har frågor om personuppgiftsbehandling samt vart du ska vända dig om du inte är nöjd med vår hantering. 

Det är viktigt att du tar del av och förstår integritetspolicyn. Du är alltid välkommen att kontakta oss vid eventuella frågor.

Vi använder Klarna som leverantör av vår kassa. Detta innebär att vi kan komma att dela dina personuppgifter såsom kontaktuppgifter och orderinformation med Klarna när kassan laddas, för att Klarna ska kunna hantera ditt köp. Dina personuppgifter som delas behandlas enligt Klarnas egen dataskyddsinformation.

Vilka personuppgifter hanterar vi och vad används uppgifterna till?

De personuppgifter som vi samlar in om dig utgörs av kunduppgifter. Kunduppgifterna följer nedan.

  • Personnummer
  • Namn
  • Adress
  • E-postadress
  • Telefonnummer/Mobiltelefonnummer
  • Dina köp
  • Dina analyser i vårt analysverktyg för makeup, hudvård samt hårvård

För att vi ska få behandla dina personuppgifter, krävs att vi har angivit ett uttryckligt och berättigat syfte med behandlingen. Personuppgifterna får sedan inte behandlas på ett sätt som är oförenligt med det ursprungliga syftet. Utöver detta, måste vi ha stöd i lag, så kallad rättslig grund, för att få behandla personuppgifter.

Utveckling av tjänster

Vi behandlar personuppgifter för att förbättra och utveckla våra erbjudanden till dig och andra kunder samt för att utveckla våra interna processer. I detta syfte kan vi även komma att sammanställa statistik för analysbehov.

Rättslig grund: Berättigat intresse

Våra berättigade intressen för nämnda behandlingar är att vi behöver ha ett systematiskt arbete med att utveckla våra tjänster, produkter, interna processer, system och nät för att långsiktigt kunna tillgodose befintliga kunders och marknadens behov av utveckling.

Webbshoppen

Auktoriserad Återförsäljare

Vi levererar produkter endast från auktoriserade generalagenter i Sverige. Vi erbjuder med andra ord INGA importerade varor och Du kan vara säker på att Du får en ny och fräsch produkt. Kontakta oss gärna för mer information.

Hållbar miljö

Största delen av miljöförstöring inom ehandel är paketering och transport. Vi jobbar med en hållbar miljöutveckling och därför är vår kartong gjord av återvunnet material samt packmaterialet av återvunna kartonger. Detta för att vi ska kunna förändra det vi kan för att bidra till mer hållbar miljö. Vi anser att då packmaterialet och kartongen ändå kommer slängas av konsumenten så gör vi vad vi kan för miljön genom att bara använda oss av återanvänt material och på så sätt blir påfrestningen på miljön mindre.

Trygg E-handel och säkra betalningar

Vi är certifierade av Trygg e-handel. Certifieringen Trygg E-handel visar att certifierade e-handlare står för tydliga, enkla och enhetliga villkor gentemot konsument. E-handlarna arbetar för att utveckla säkra och trygga köp på nätet tillsammans med Svensk Digital Handel. Svensk Digital Handel granskar ansökande nätbutiker och godkänner de som uppfyller Trygg E-handels krav genom att dela ut ett certifikat. Därefter sker löpande kontroller av både villkor och rutiner.

Betala smidigt via Klarna 

Du kan betala på olika sätt

Swish, betala säkert via Swish genom Klarna och ditt bank-id.

Faktura 30 dagar, vid betalning via faktura samarbetar vi med Klarna. Förutsättning för att få handla mot faktura är bland annat att du är registrerad i folkbokföringsregistret i Sverige och är över 18 år. Samtliga fakturor är av HARMONIQ överlåtna till Klarna. Fakturans betalningsvillkor är 30 dagar. Vid försenad betalning utgår avtalad samt lagstadgad påminnelseavgift. Dröjsmålsränta utgår med 2 % per månad. Vid utebliven betalning överlämnas fakturan till inkasso. Harmoniq tar ut en fakturaavgift på 0kr per fakturaköp. Sedvanlig kreditprövning sker efter att personuppgifterna lämnats i kassan, i vissa fall innebär detta att en kreditupplysning tas. En kopia på kreditupplysningen kommer i så fall skickas hem till dig. Har du några ytterligare frågor eller funderingar, är du välkommen att ringa Klarna på 08- 120 120 10 Mån-Tors mellan 08.30 – 20.00, fredagar 08.30-17.00 och helger 10.00 – 17.00, klicka här för att läsa mer.


Månadsfaktura, genom vårt samarbete med Klarna kan du samla ihop ditt köp till en månadsfaktura. Köpet kan alltid betalas i sin helhet närsomhelst, innan förfallodag.

  • En månadsfaktura oberoende av hur mycket du handlat.
  • Tydligt och lätt att hantera dina köp i appen.
  • Betala alla köp direkt eller dela upp dem som det passar dig. Klicka här för att läsa mer.


Bankkonto Betala direkt. Med Klarnas Betala direkt kan du genomföra en betalning från ditt bankkonto. Om du tidigare registrerat ditt bankkonto för direktbetalning hos oss (med ett autogiromedgivande), antingen via Klarnas kundportal eller i samband med ett köp, så räcker det att du godkänner betalningen med Mobilt BankID. Har du ännu inte registrerat dig för direktbetalning så kan du göra det med några enkla steg och bekräfta med Mobilt BankID. Vi delar aldrig dina bankuppgifter med någon förutom din bank. Pengarna dras om 1-2 dagar och behöver godkännas med bankid. Betalning med autogiro erbjuds kunder efter en godkänd kreditprövning som i vissa fall innebär att en kreditupplysning inhämtas.

Hur och när dras pengarna från ditt konto?

Normalt dras pengarna från ditt konto två bankdagar  efter att butiken hanterat din beställning, vanligtvis när varorna skickas av butiken, eller direkt vid köpet av digitala varor. Du kan läsa mer om när pengarna dras från ditt bankkonto och vad som gäller för din betalning i Klarnas villkor för autogiro. Om det av någon anledning inte går att dra pengarna kommer du att få en faktura i stället. Skulle du därefter inte få dina varor, eller om det är något fel på dem, gäller självklart Klarnas köparskydd. Du kan kan läsa mer om hur vi hanterar din data i vår Dataskyddsinformation.

Service

Vi levererar produkter endast från auktoriserade generalagenter. Vi erbjuder med andra ord INGA importerade varor och Du kan vara säker på att Du får en ny och fräsch produkt.
Kontakta oss gärna för mer information.

Kundservice: kundservice@harmoniq.se
Vi besvarar Dina frågor angående Ditt köp inom 48 timmar, i annat fall får Du meddelande om fördröjning. Övriga frågor besvarar vi snarast möjligt med ambitionen att Du ska ha ett svar inom 48 timmar. Vi behåller oss rätten att häva köp vid felaktiga uppgifter på hemsidan så som tryck och skrivfel samt slutförsäljning. Skulle en produktinformation vara felaktig har konsument rätt att reklamera varan. Det är det pris och den vara som presenteras i kassan vid köptillfället som gäller, med undantag för om felet är uppenbart.

Hos oss kan Du vara trygg när Du lämnar Dina uppgifter. Vi lämnar ej ut telefonnummer, adresser, e-postadresser eller andra personuppgifter om våra kunder till tredje man för marknadsföringssyfte, statistisk bearbetning eller dylikt.
Kunders personuppgifter behandlas konfidentiellt oavsett om de speciellt har begärt detta eller inte. Vi använder informationen endast för att kunna handlägga kundernas beställningar.

Du är själv ansvarig för att Din reklamation kommer fram till oss. Du väljer själv om du skickar Din produkt som vanligt brev eller som rekommenderad post. Som kund betalar Du själv eventuell returfrakt.

Övrigt

Erbjudanden/priser som gäller på webbshopen gäller endast på webbshopen.

Vi behåller oss rätten att häva köp vid felaktiga uppgifter på hemsidan så som tryck och skrivfel samt slutförsäljning. Skulle en produktinformation vara felaktig har konsument rätt att reklamera varan. Det är det pris och den vara som presenteras i kassan vid köptillfället som gäller, med undantag för om felet är uppenbart.

Harmoniq uppfyller kraven för PCI DSS samt innehar SSL-certifikat. Vi följer personuppgifts lagen (PUL).

Leverans

Fraktkostnaden beror på vikten samt storleken på varor du önskar handla. Kassan visar alltid det bästa alternativet för dig. Leveranstid är 1-4 arbetsdagar inrikes. Vid eventuell försening vid hanteringen hos oss kommer du att få information om detta mailledes och om vi inte inom skälig tid kan avhjälpa felet så har du som konsument rätt att häva köpet. Du måste dock alltid kontakta oss och meddela oss om hävning av ordern innan ordern skickas samt få en bekräftelse från oss om att din begäran är hanterad. Vi reserverar oss för eventuella förseningar från transportbolaget oavsett leveranssätt. Du står själv för kostnader som är förenliga med outlöst paket och returfrakt om försändelsen har lämnats över till speditör.

För outlösta paket debiteras frakt, returfrakt och hantering för returen motsvarande belopp på 300 kr. Om orderbeloppet understiger omkostnaderna för frakt och hantering kvarstår hela orderbeloppet. Om du önskar få den skickad till dig igen står vi för halva kostnaden så du blir debiterad 150kr. Om du har ångrat ditt köp måste beställd vara hämtas ut innan den kan returneras till oss. Kostnader som är förenliga med returen står du för. Tiden paketet ligger i boxen eller hos ombudet varierar. Viktigt att du hämtar ut din försändelse så du inte får extra avgifter.

Under vår högsäsong från och med 1 november till och med 15 jan kan vi tyvärr inte erbjuda delleveranser av Budbee-ordrar. Saknade produkter i ordrar med detta leveranssätt under angiven period kan komma att makuleras och krediteras löpande av vår administration för att säkerställa att ordern kan skickas inom angiven leveranstid om inget annat leveransalternativ meddelas till oss. Du som kund får i samband med detta besked om vilka produkter som inte kunnat levereras samt information gällande återbetalningen.

Leverans utomlands

Vi levererar även utomlands till Danmark, Norge och Finland. Kontakta oss för mer information!

kundservice@harmoniq.se

 

Terms of use

HARMONIQ Exclusive

Membership

Become a member completely free of charge. By becoming a member of our customer club on the web, you get opportunities for better prices and to do personal skin, hair and makeup analyzes performed by authorized skin therapists, hairdressers and makeup artists. As a Harmoniq Exclusive member, you also get special offers, lower prices and the opportunity to buy the latest beauty products before everyone else.

The membership / account is personal, you can only register an account with your own information.

Analyzes

Digital skin/hair analysis

We only market products from authorized suppliers. We do not have copies or imported products. As increased security for our customers, the staff is trained in authorized schools and are experts in their fields. So you can be sure that we only recommend high quality products from authorized suppliers and that the recommendations come from professional therapists.

Our therapists give you a personalized product recommendation based on your answers within 3 working days. We will notify you via email and you will find your answers here on harmoniq.se under your pages.

This is not a scientific test. There is no guarantee that the test will result in a 100% accurate recommendation. The answers are based on the information we receive.

The images uploaded in the analysis will only be used to be able to make a better assessment and to be able to provide more relevant product recommendations. The images will not be spread under any circumstances, the images are only saved in the analysis.

Personal Data Management

Privacy policy

For Harmoniq, it is very important that you always feel safe with how we process your personal data. You should be able to feel confident that we have a correct and secure handling and that we never process your personal data in a way that we do not receive.

According to current privacy rules, personal data may only be processed for specifically stated purposes and if there is a legal basis for the processing.

In this privacy policy, we describe why we process your personal data, what personal data we process, what legal basis we support the processing on and how long the data is stored. We also describe how you can influence the treatment by exercising your rights. We also give you information about who with us you can talk to if you have questions about personal data processing and where to turn if you are not satisfied with our handling.

It is important that you take note of and understand the privacy policy. You are always welcome to contact us with any questions.

 

What personal data do we handle and what is the data used for?

The personal information we collect about you consists of customer information. The customer information follows below.

  • Social security number
  • Name
  • Address
  • Email address
  • Telephone number / Mobile phone number
  • Your purchases
  • Your analyzes in our analysis tool for makeup, skin care and hair care


In order for us to process your personal data, it is required that we have stated an explicit and justified purpose of the processing. The personal data may then not be processed in a way that is incompatible with the original purpose. In addition to this, we must have legal support, so-called legal basis, to be allowed to process personal data.

 

We use Klarna as a payment provider. This means that we may share your personal information such as contact information and order information with Klarna when the purchase is loading, so that Klarna can handle your purchase. Your personal data that is shared is processed according to Klarna's own data protection information.

 

Service development

We process personal data to improve and develop our offers to you and other customers and to develop our internal processes. For this purpose, we may also compile statistics for analysis needs.

Legal basis: Legitimate interest

Our legitimate interests in the mentioned treatments are that we need to have a systematic work to develop our services, products, internal processes, systems and networks in order to be able to satisfy existing customers' and the market's needs for development in the long term.

 

Webshop

Authorized retailer


We deliver products only from authorized general agents in Sweden. In other words, we offer NO imported goods and you can be sure that you get a new and fresh product. Please contact us for more information.

Sustainable environment

Most of the environmental degradation in e-commerce is packaging and transport. We work with sustainable environmental development and therefore our cardboard is made from recycled material and the packaging material from recycled cardboard. This is so that we can change what we can to contribute to a more sustainable environment. We believe that since the packaging material and the carton will still be thrown away by the consumer, we do what we can for the environment by only using recycled material and in this way the impact on the environment is less.

Secure E-commerce and secure payments

We are certified by Trygg e-handel. The Safe E-commerce certification shows that certified e-retailers stand for clear, simple and uniform conditions towards consumers. E-retailers work to develop safe and secure online purchases together with Svensk Digital Handel. Svensk Digital Handel examines applicant online stores and approves those that meet Trygg E-handel's requirements by handing out a certificate. Thereafter, ongoing inspections of both conditions and routines take place.

 

Pay smooth with Klarna

You can pay in different ways


Swish
Pay securely via Swish through Klarna and your bank ID.

Invoice 30 days 
When paying via invoice, we cooperate with Klarna. A prerequisite for being able to trade against an invoice is, among other things, that you are registered in the population register in Sweden and are over 18 years of age. All invoices are transferred by HARMONIQ to Klarna. The invoice's payment terms are 30 days. In the event of late payment, an agreed and statutory reminder fee is paid. Interest on arrears is paid at 2% per month. In the event of non-payment, the invoice is handed over for collection. Harmoniq charges an invoice fee of 0 SEK per invoice purchase. The usual credit check takes place after the personal information has been provided at the checkout, in some cases this means that a credit report is taken. In that case, a copy of the credit report will be sent to your home. If you have any further questions or concerns, you are welcome to call Klarna on 08- 120 120 10 Mon-Thu between 08.30 - 20.00, Fridays 08.30-17.00 and weekends 10.00 - 17.00. Click here to read more.

Monthly invoice
Through our collaboration with Klarna, you can collect your purchase into a monthly invoice. The purchase can always be paid in full at any time, before the due date.

1. A monthly invoice regardless of how much you shopped.

2. Clear and easy to manage your purchases in the app.

3.  Pay for all purchases directly or split them as it suits you.

4. Click here to read more.

 

Bank account

Pay directly.

With Klarnas Pay directly, you can make a payment from your bank account. If you have previously registered your bank account for direct payment with us (with a direct debit consent), either via Klarna's customer portal or in connection with a purchase, it is sufficient that you approve the payment with Mobile BankID. If you have not yet registered for direct payment, you can do so with a few simple steps and confirm with Mobile BankID. We never share your bank details with anyone other than your bank. The money is withdrawn in 1-2 days and needs to be approved with a bank ID.
Payment by direct debit is offered to customers after an approved credit check, which in some cases means that a credit report is obtained.

How and when is the money deducted from your account?
Normally, the money is deducted from your account two banking days after the store has processed your order, usually when the goods are sent by the store, or directly when purchasing digital goods. You can read more about when the money is deducted from your bank account and what applies to your payment in Klarna's terms for direct debit. If for some reason it is not possible to withdraw the money, you will receive an invoice instead. Should you then not receive your goods, or if there is something wrong with them, Klarna's buyer protection obviously applies. You can read more about how we handle your data in our Data Protection Information.

Partial payment

Setup fees for agreements with different maturities:
The 12-month term has a set-up fee of SEK 0 and an administrative fee of SEK 0 / month.
The 24-month term has a set-up fee of SEK 0 and an administrative fee of SEK 0 / month.
The 6-month term has a set-up fee of SEK 0 and an administrative fee of SEK 0 / month.
(Effective interest rate 23.07%, annual interest rate 18.9%.)

Bank transfer

1. Use your usual bank details
2. Easy and safe
3. Immediate transaction confirmation

Card payment

Pay securely with a card via Klarna secure card payment. When paying by card, there are no fees, the amount to pay will be the amount you bought for + shipping fee. When paying by card, the card is debited immediately.

 

Service

We deliver products only from authorized general agents. In other words, we offer NO imported goods and you can be sure that you get a new and fresh product.
Please contact us for more information.

Customer service: kundservice@harmoniq.se
We will answer your questions regarding your purchase within 48 hours, otherwise you will receive a notice of delay. We answer other questions as soon as possible with the ambition that you will have an answer within 48 hours. We reserve the right to cancel purchases in the event of incorrect information on the website, such as printing and typing errors and final sales. Should a product information be incorrect, the consumer has the right to complain about the product. It is the price and the item presented at checkout at the time of purchase that applies, except if the error is obvious.

With us, you can be safe when you submit your information. We do not disclose telephone numbers, addresses, e-mail addresses or other personal information about our customers to third parties for marketing purposes, statistical processing or the like.
Customers' personal data is treated confidentially, regardless of whether they have specifically requested this or not. We use the information only to be able to process customers' orders.

You are responsible for your complaint reaching us. You choose whether you send your product as a regular letter or as registered mail. As a customer, you pay any return shipping yourself.

 

Other

Offers / prices that apply to the web shop only apply to the web shop.

We reserve the right to cancel purchases in the event of incorrect information on the website, such as printing and typing errors and final sales. Should a product information be incorrect, the consumer has the right to complain about the product. It is the price and the item presented at checkout at the time of purchase that applies, except if the error is obvious.

Harmoniq meets the requirements for PCI DSS and holds SSL certificates. We follow the Personal Data Act (PUL).

 

 

Delivery

The shipping cost depends on the weight and the size of the goods you want to buy. The checkout always shows the best option for you. Delivery time is 1-4 working days domestic. In the event of a delay in handling with us, you will receive information about this by email and if we can not remedy the error within a reasonable time, you as a consumer have the right to cancel the purchase. However, you must always contact us and notify us of the cancellation of the order before the order is sent and receive a confirmation from us that your request has been processed. We reserve the right to make any delays from the transport company, regardless of the delivery method. You are responsible for costs that are compatible with unredeemed packages and return shipping if the shipment has been handed over to the forwarder.

For unredeemed packages, shipping, return shipping and handling for the return will be charged the corresponding amount of SEK 300. If the order amount is less than the costs for shipping and handling, the entire order amount remains. If you wish to have it sent to you again, we will cover half the cost so you will be charged SEK 150. If you have regretted your purchase, the ordered item must be picked up before it can be returned to us. You are responsible for costs that are compatible with the return. The time the package is in the box or with the agent varies. It is important that you pick up your shipment so you do not receive extra fees.

During our high season from November 1st to January 15th, we are unfortunately unable to offer partial deliveries of Budbee orders. Missing products in orders with this delivery method during the specified period may be canceled and credited continuously by our administration to ensure that the order can be sent within the specified delivery time if no other delivery alternative is notified to us. In connection with this, you as a customer will be notified of which products could not be delivered and information regarding the refund.

 

Delivery abroad
We also deliver abroad to Denmark, Norway and Finland. Contact us for more information!

kundservice@harmoniq.se

Din produkt är tillagd

×
Startsidan